рядок

Шановні гості! Дякую, що завітали на мій блог!

21 березня 2020 р.

Дистанційний конкурс «Я - зірка БЕМСу»

У БЕМСі започатковано дистанційний конкурс  «Я - зірка БЕМСу».
Учні нашого класу Денисенко Данило та Кононов Артем – активні учасники цього конкурсу у  різних  номінаціях: «художнє читання», «хореографія», «казкова модель», «образотворче мистецтво». 

Денисенко Данило у  номінації «художнє читання» - «Як я бачу свою Україну своїми словами і думками». Ці слова він присвячує своєму татові, який є героєм України, який служив у АТО і усім  захисникам України. 
      Кононов Артем у  номінації «художнє читання»:  вірш  Г. Бойка «Сашко».         
                                                                                   
  Кононов Артем у  номінації «казкова модель» - «Янгол, даруючий світло».
                                                                   
Кононов Артем у номінації «образотворче мистецтво» -  «Я - артист великої сцени». Нагородження учасників відбудеться  у перший день занять! Успіхів вам, любі діти!                                                                                      

Немає коментарів:

Дописати коментар